Monday, October 11, 2010

Skokkende Statistieke - Nog nie 100% Bevestig nie

Die getal van 67 500 blankes wat al gedood is in Suid Afrika vanaf 1994 is 'n reuse getal. Die getal is net bietjie te veel om Loftus Versfeld vol te maak. Daar sal 'n tweede paviljoen gekry moet word om al die wittes wat gedood is te huisves as jy so daarna kyk.

Die getal Wittes is gedood vanaf 1994 tot vandag 2010. Nog nie eens 'n hele 16 jaar nie.

Toe dink ek om dit uit te werk. Hoeveel Wittes word per dag gedood in Suid Afrika. Nie te moeilik om dit uit te werk nie.

Kom ons vat die aantal jare wat die Demokrasie van ander lande afgeforseer is nou al op Suid Afrika. Die aantal jare terug wat ons land verkoop is deur FW de Klerk. Die aantal jare wat die ander lande teen Suid Afrika was oor Apartheid. Die aantal jare wat hulle nou al dophou hoe die Wittes gedood word in hierdie land deur swartes.

Ek kom op die volgende uit.
16 Jaar teen 365 dae elke jaar gee vir jou 5840 dae wat ons al besig is met die nuwe bedeling in Suid Afrika.

Nou ons weet 67 500 wittes is al gedood in Suid Afrika.

Toe vat ek maar die getal wat gedood is en deel dit deur die aantal dae wat die Demokrasie al sy gang gaa.

67 500 gedeel deur 5840 behoort dan vir my die getal te gee wat elke dag gedood word in Suid Afrika. Wittes alleenlik.

Die getal laat my toe met nuwe oe kyk na die Volksmoord wat teen die Wittes beoefen word. Die syfer is so hoog dat ek dit nie wil plaas nie.

Doen self die somme.


Wittes wat nou in Wit Squatter kampe woonagtig is vanaf 1994 staan op 750 000

Om uit te werk hoeveel nuwe Wittes in die Squatter kampe opdaag elke dag kan net gebruik gemaak word van hoeveel dae ons weereens in die Demokrasie bly.

750 000 Wittes wat in die Squatter kampe bly gedeel deur 5840 dae al in die nuwe bedeling van Demokrasie.
Dit gee vir my 128 Wittes wat daagliks in die Squatter kampe nuut aanvul.
Wittes wat nie werk kan kry oor sy vel kleur nie.

Voor hierdie dag verby gaan sal daar 12 Wittes gedood wees deur 'n Swarte en 128 nuwe Wittes in Squatter kampe intrek.

7 Oktober 2010

12 Wittes gedood
128 Nuwe Wittes wat in Squatter kampe intrek.

More is dit die 8 ste Oktober 2010

Nog 12 sal gedood word
Nog 128 Wittes sal in die Squatter kamp intrek.

No comments:

Post a Comment